livet i Andrarum

Bild

Inz !

Inz !
10 år blir hon idag, på sin 7 årsdag fick hon 5 fina valpar.
Grattis till Kelli, Jem, Dira, Monster och Zack som fyller 3 år idag.
Våren har kommit och vi njuter !
Lot är på G snart kommer dom, inte inatt tror jag för hon åt med god aptit.
Hör av mig snart

4 svar

  1. Grattis morsan önskar Monster!!
    Och tack för min härliga hund 🙂

    23 mars 2012 kl. 21:23

  2. Eva

    Fina Inzen!

    23 mars 2012 kl. 22:11

  3. mettebjorne

    Grattis till Inz med avkommor lite i efterskott.

    25 mars 2012 kl. 13:52

  4. Tack Åsa att du påminde om födelsedagen – det är jag urdålig på att komma ihåg själv (även min egen). Nu fick i alla fall jag och Zack en god anledning till extra långt träningspass i eftermiddag + smält smör på kvällens pellets – en riktig höjdare enligt Zack. Kram på er!

    26 mars 2012 kl. 13:41

Lämna en kommentar