livet i Andrarum

Lot !

Nu börjar bloggen se ut som vanligt.
Hade bestämt att inte para Lot på detta löp, tycker att det vimlar av kullar därute, tänkte vänta……
Men det gick sådär, kunde inte låta bli… Madeleine var här med Keeper, vi ville se honom på stora flocken och ja vad kan man säga både Bosse och jag föll som furor.
Han behandlade våran flock precis som vi vill. Dessutom är det en supertrevlig hane med en urgullig matte. Ja det kan ju inte bli fel…
Vill inte ni ha valp så får vi väl behålla dom då 😉
Keeper full koll
Keeper
Slide stopp
Ha det bra Åsa

8 svar

  1. Vilken snygging! 😀

    24 januari 2012 kl. 21:51

  2. Jag ska ju inte ha valp riktigt än… suck.

    24 januari 2012 kl. 22:00

  3. Anna-Lena

    Din hantering av din blogg är bara charmig Åsa;)

    24 januari 2012 kl. 22:13

    • Tack Anna-Lena ❤

      24 januari 2012 kl. 22:52

  4. Anna-Lena

    Tänkte på det där om ingen där ute vill ha valp så gav ju denna kille (ja jag vet att det finns en tik också;)) 8 valpar till Sheepchaser! Många hundar i Andrarum blir det:)

    24 januari 2012 kl. 23:02

    • Vill ha många, kram på dig A-L..

      24 januari 2012 kl. 23:10

  5. Nathalie

    Jag har en valp efter Keeper och är mer än supernöjd! Så jag rek alla som får chansen att skaffa en liten Keeper Jr 😉

    29 januari 2012 kl. 22:49

  6. Låter som en spännande kombination! Fräcka valpar lär det bli!! 🙂

    05 februari 2012 kl. 9:09

Lämna en kommentar